Forsiden >Shop >Sukkersyge.com >DiabetesLiv >Kurser >Bugspytkirtlen >Lavt-blodsukker >Type-2 >Brochure >Opskrifter >

Velkommen, Gæst - Har du problemer med at logge på og af i denne boks, brug da logon-linket midt på sidens topbjælke!
Brugernavn Adgangskode: Husk mig
TYPE 1-DIABETES
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Forebyggelse af diabetiske fodsår?!

Forebyggelse af diabetiske fodsår?! 1 måned siden #1175

Hej alle type 2 diabetikere herinde!

Jeg studerer til farmakonom på et apotek i Horsens. Jeg skal her på mit 3. år skrive et afsluttende projekt. Jeg har valgt emnet type 2 diabetes.

Mit spørgsmål til jer lyder:

Hvad mener I at apoteket kan tilbyde jer i forhold til forebyggelse af følgesygdommen diabetiske fodsår?

Synes I f.eks. at apoteket bør have et udvalg af fodcremer og pimpsten?
Hvad med fokusdage med besøg af en fodterapeut?
Blodsukkermåling?
Blodtryksmåling?
Kost- og slankerådgivning?
Salg af kogebøger?
Rygeafvænningssamtaler?
Arrangere gåture med henblik på motion i fællesskab?
Hvilken rådgivning synes I apoteket kan tilbyde type 2 diabetikere?

Hvis I kunne bestemme/ønske alt mellem himmel og jord, hvordan skal jeres drømmeapotek så henvende sig til jer som målgruppe?

Jeg håber på at få rigtig mange spændende svar - også hvis I mener at apoteket ikke kan gøre noget her - kom med jeres ærlige mening.

På forhånd tusind tak for hjælpen!

Vh. Jannie, Horsens Søndergades Apotek

Sv: Forebyggelse af diabetiske fodsår?! 4 uger, 1 dag siden #1177

Hej Jannie
Ønsker du svaret her eller har du en mail vi kan skrive til?
Mvh Alba
Følgende bruger(e) har sagt tak: Jannie-apotek

Sv: Forebyggelse af diabetiske fodsår?! 4 uger, 1 dag siden #1180

Meget gerne herinde, så det inspirerer ændre til at tænke bredt:) Mange tak:)

Sv: Forebyggelse af diabetiske fodsår?! 3 uger, 2 dage siden #1192

Håber I vil svare? Hvad tænker i?

Sv: Forebyggelse af diabetiske fodsår?! 2 uger, 6 dage siden #1203

• Bet
  • IKKE ONLINE
Jannie-apotek skrev: