phentermine online modafinil no prescription tramadol online carisoprodol prescription xanax online phentermine prescription tramadol online buy xanax prescription buy phentermine online provigil tramadol without prescription xanax online without prescription

Forsiden >Shop >Sukkersyge.com >DiabetesLiv >Kurser >Bugspytkirtlen >Lavt-blodsukker >Type-2 >Brochure >Opskrifter >

Velkommen, Gæst - Har du problemer med at logge på og af i denne boks, brug da logon-linket midt på sidens topbjælke!
Brugernavn Adgangskode: Husk mig
TYPE 1-DIABETES
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Sportsdrik til type 1 ?

Sv: Sportsdrik til type 1 ? 2 år, 5 måneder siden #1336

Fedtet indkapsler sukkeret, så der går længere tid før det kommer ud i blodet. Dein lyder til at kunne forbrænde fedtet uden problemer Og så er det kun en fordel at indkapsle sukkeret så det frigives over lidt længere tid.

... man kan også spise tørret frugt, som har lidt samme effekt pga. fibrene. F.eks. rosiner ... har selv fået mega-skældud fordi jeg brugte rosiner ved lavt blodsukker ;)De fibrer forlænger altså optaget af sukker.

Sv: Sportsdrik til type 1 ? 2 år, 5 måneder siden #1337

@Dakine, du har ret omkring fedtet. Der er 13,3 gram fedt i en 50 gr. Snickers. Det tænker jeg også er i overkanten, og derfor bruger jeg dem også kun, når jeg sidder i sadlen over 3½ time. Jeg henholder mig også til Christensens teori omkring sukkerets langsommere fart i blodbanen grundet fedtet. jeg træner mest fedtforbrænding på cyklen, også selvom jeg udmærket er klar over, at hvis jeg skal have højere fart på gennensnittet, så kommer jeg ikke udenom intervaltræningen. Men ja, jeg omsætter Snickers som var det lattergas på en bil;) Og de er billige!

Jeg kunne tænke mig at høre, om I kan æde og drikke hvad I har lyst til efter lang træning, og i så fald hvor lang tid, uden at få høje bg?

Jeg selv har et slot efter de her 3½+ timers træning, hvor jeg kan køre hvad som helst ned i 3 timer efter, uden forhøjede bg?
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.15 sekunder